آسایش هر فصل با سرد و گرم سرویس

شبکه‌های اجتماعی:

تعرفه خدمات

پلن خدماتی مناسب را انتخاب کنید

ما بهترین طرح و قیمت مناسب را ارائه می‌دهیم

پلن پایه

3 میلیون تومان/ماهانه

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراح

خدمات ارائه شده:

پلن حرفه‌ای

4 میلیون تومان/ماهانه

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراح

خدمات ارائه شده:

پلن پیشرفته

5 میلیون تومان/ماهانه

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراح
خدمات ارائه شده:
سوالی برای پرسیدن دارید؟

اگر سوالی دارید بپرسید یا سوالات متداول را مطالعه کنید

چند بار باید سیستم تهویه مطبوع یا سیستم HVAC خود را تعمیر کنم؟

توصیه می شود حداقل یک بار در سال سیستم تهویه مطبوع و سیستم HVAC خود را تعمیر کنید. برای سیستم های خنک کننده، تعمیرات را قبل از فصل تابستان برنامه ریزی کنید و برای سیستم های گرمایش، قبل از زمستان آنها را بررسی کنید. نگهداری منظم به اطمینان از عملکرد بهینه کمک می کند و طول عمر سیستم شما را افزایش می دهد.

علامه های رایج عبارتند از:

  1. صدای غیرمعمول مانند ضربه زدن، کلیک کردن یا سیس زدن.
  2. دریای هوا ضعیف یا خنک کننده / گرم کننده نامنظم.
  3. حسابات انرژی بالاتر از حد معمول.
  4. بوای عجیبی که از سوراخ های تهویه بیرون می آید.
  5. نظام

مدت تعمیر بستگی به موضوع دارد. تعمیرات کوچک ممکن است چند ساعت طول بکشد، در حالی که قالب آماده و کیت المنتور مشکلات پیچیده تر، مانند تعویض کمپرسور، ممکن است بیشتر طول بکشد. تکنسین های ما تلاش می کنند تا مسائل را در اسرع وقت بدون تضعیف کیفیت حل کنند.

این بستگی به سن و وضعیت سیستم شما دارد. اگر واحد HVAC شما بیش از 10 15 سال دارد و نیاز به تعمیرات مکرر دارد، جایگزینی ممکن است المنتورکیتس در دراز مدت مقرون به صرفه تر باشد. یک سیستم جدید همچنین می تواند بهره وری و عملکرد انرژی را بهبود بخشد. تکنسین های ما می توانند سیستم شما را ارزیابی کنند و بهترین گزینه را برای شما توصیه کنند.

نظرات مشتریان

آنچه مشتریان ما در مورد خدمات ما می‌گویند

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

"از لحظه ای که زنگ زدم، تیم خدمات مشتری آنها مودب و کمک کننده بود. آنها به سرعت برنامه تعمیرم را تعیین کردند، و تکنسین دقیق و دوستانه بود. نمی تونستم تجربه ای بهتر از این بخواهم!"
امیر هاشمی
مشتری